Değerlerimiz
VİZYONUMUZ
TEZTEKSTİL A.Ş. Müşteri memnuniyetini, sürekli gelişmeyi, kaliteyi, ekip çalışmasını, sosyal sorumluluğu, profesyonel yönetim anlayışını, teknolojik gelişmelere uygunluğu ve paylaşımı esas alan bir anlayışla sektöründe lider bir kuruluş olmayı kendine “VİZYON” edinmiştir.
MİSYONUMUZ
Ürün ve hizmet kalitemizi sürekli geliştirerek müşteri talep ve beklentilerini en üst seviyede karşılamak,Güçlü bir iletişim ile tüketicimizle aramızda duygusal bir bağ yaratmak ve müşteri sadakatini sağlamak,Yurt içi ve yurt dışında mağazalar zincirini büyüterek en çok tercih edilen lider TEKSTİL zinciri olmak, rekabet gücümüzü ve kârlılığımızı arttırmak.
DEĞERLERİMİZ
Müşteri odaklılık,
Güvenilirlik,
Dürüstlük,
Hoşgörülü olmak,
Sürekli gelişmek
KALİTE VE BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ;
- Kalite Yönetim Sistemi, süreçlerimiz, stratejilerimiz; müşteri, çalışan, tedarikçi ve diğer paydaşların memnuniyeti için sürekli gözden geçirilip iyileştirilir.
- Tüm işleyişimizi etkileyen fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarını koruyarak iş faaliyetlerinin en az düzeyde kesintiyle devam etmesini sağlarız,
- Risk yönetim uygulamaları, bilgi güvenliği risklerinin tanımlanmasını, değerlendirilmesini ve işlenmesini kapsar.
- Firmamız, yasal şartları, müşteri, çalışan ve tedarikçi güvenlik yükümlülüklerini de dikkate alarak, sürdürülebilir ve risk yönetimi esaslı bir bilgi güvenliği yönetim sistemi kurulup, sürdürülmesi sağlamaktadır.
MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİM POLİTİKAMIZ:
- Müşterilerimiz, ürün ve hizmetlerimizi şikayet etme hakkına sahiptir,
- TEZTEKSTİL’da müşteri şikayetleri, gelişmemizi sağlayıcı önemli bir araç olarak görülür,
- Müşteri ve ilgili tarafların şikayetlerine; kritikliği doğrultusunda öncelik verilerek, önemli aşamalarda müşteri geri bildirimleri yapılır ve yasal şartlarda göz önünde tutularak objektif olarak çözülmesi amaçlanır.